Alla inlägg under augusti 2016

Av Linda Tiger - 16 augusti 2016 09:45

Vår gamla kompis Patrick kommer nu mer fungera som vår nya musiklärare?

Av Linda Tiger - 15 augusti 2016 14:55

Nu är snart min första arbetsdag slut. Klassrummet börjar ta form och skrivbordet är i sin ordning. Himla trevligt!

Av Linda Tiger - 13 augusti 2016 18:42

På måndag är sommarlovet slut för min del. Då börjar "allvaret" igen efter en lång ledighet. Alla elever har ju som tur är en vecka till av skön ledighet...
Men jag tänkte ta tillfället i akt att inviga vår nya blogg som vi ska jobba med under året. En blogg som är till för våra elever och er familjer där vi så ofta vi kan kommer att uppdatera med vad vi gör i skolan och aktuell information. Förhoppningsvis kommer även eleverna själva kunna bidra med egna inlägg så småningom.
Jag ser fram emot ett nytt spännande läsår med mina goa kollegor Annelie och Bettan med en delvis "ny" klass bestående av både gamla och nya elever!

Linda

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards